RUGACIUNEA SFANTULUI FRANCISC DE ASSISI


RUGACIUNEA SFANTULUI FRANCISC DE ASSISI Doamne, fa din mine un instrument al împacarii între oameni: Unde este ura eu sa aduc iubire, Unde este vina eu sa aduc iertare, Unde este dezbinare, eu sa aduc unire, Unde-i ratacire, eu sa aduc adevarul, Unde-i îndoiala, eu sa aduc credinta, Unde-i disperare, eu sa aduc speranta, Unde-i întuneric, eu sa aduc lumina, Unde-i suferinta, eu sa aduc bucurie. Doamne, ajuta-ma ca mai curând eu sa mîngîi pe altii decît sa fiu mîngîiat, Ca eu sa-i înteleg pe altii decît eu sa fiu înteles, Ca eu sa iubesc pe altii decît eu sa fiu iubit. Caci cînd ma uit pe mine însumi atunci ma gasesc, Cînd iert atunci gasesc iertare, Cînd mor pentru mine, atunci înviu la viata de veci. Amin. Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu