Doamneee ... !!!! Ajutor...!!!







Doamne te tog ma iarta ca viata mi-a fost desarta. 
In lumina ta n-am stat de Binecuvantarea Ta nu mi-a pasat 
De al tau cuvant n-am ascultat.       
Doamne !!!! 
Cu disperare acum te strig, 
In inima mi-e frig si al meu suflet  e inghetat de atata pacat. 
Doamne Dumnezeule !!! 
Ajuta-ma sa ma caiesc!  
Scanteia simt ca mi se stinge si nu te pot atinge. 
Doamne Tata ceresc ajuta-ma te rog sa ma mantuiesc inima sa-mi incalzesc sufletul sa-l trezesc. 
Cu intelepciunea Ta ma-nvata ce sa fac in viata, in adevar totul sa vad lumina sa n-o mai pierd. 
Doamne te rog in sufletu-mi te-ntoarce si m-ajuta sa merg mai departe mereu numai in cuvantul Tau. 
Doamne-ti multumesc ca m-ai ascultat si nu m-ai lasat. 
Cu iubirea-ti m-ai cuprins cand inima si sufletul mi-ai atins, m-ai ajutat sa reinvii din somnul si frigul inimii.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu