Maicuta Maicuta





Doamne Maicuta Sfanta 
Sub al tau acoperamant eu vin 
La Tine sa ma inchin 
Si sa te rog ajuta-ma sa-nvat sa ma rog. 
In gradina Ta cu flori 
Ajuta-ma sa cresc 
De pacat sa ma caiesc 
Sufletul sa mi-l mantuiesc. 
Multumesc Maicuta mea ca ruga imi asculti... 
Mie una dintre cei multi.
Maicuta mea ce pe fiul tau ne-ai daruit 
Ce cu sangele Lui ne-a-mpartasit 
Si cu trupul Lui ne-a mantuit. 
Ajuta-ma Maica acum vorba buna eu sa spun 
Sa-nvat sa-i iubesc pe toti , 
Sa-nvat pe ei sa-i iert 
Cu judecata sa nu-i mai pecetuiesc. 
Maicuta inteleapta te rog 
Nu ma lasa in zi desarta sa duc viata mea. 
Maicuta minunata a cerului imparateasa 
Ce Domnul nostru te-a facut Floarea Pamantului 
Ne ajuta noua sa traim 
Vorba Domnului sa graim, 
Cu sufletul plin sa fim 
Intre noi sa ne iubim, 
Pacea si lumina-n suflet sa gasim. 
Maicuta-ti multumesc ca m-auzi mereu 
Si stai langa sufletul meu.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu