Din gradina cereasca Din lumea ingereasca

Iubire Divina din Lumina lina, ce cu blandete m-ai imbracat si la cer m-ai ridicat la Tatal meu minunat…Tatal meu ce m-a creat. M-a creat cu suflul Lui si m-anzestrat cu darul Lui. Doamneee!!!! Tatal meu cel PreaInalt cum sa-ti multumesc nu stiu ci doar sa fiu un suflet viu curat si neintinat asa cum Tu m-ai creat.

Doamne trimite ingerii divini sa-I pazeasca pe copii senini, iar copii inlacrimati cu lauri sa fie-ncununati , toti copii sa primeasca aripi fine pentru suflet divine. Voi ingeri luminati pe copii sa-i protejati sa-i ajutati sa fie sis a ramaie suflete curate si-n veci luminate.

Multumesc Doamne ca  mi-ai dat darul Tau cel minunat, ca te-a, regasit in sufletul meu, ca m-ai creat, ca m-ai lasat, ca m-ai iubit si m-ai iertat, ca ma iubesti si ma mantuiesti, ca ma inveti si ma alini, ca nu ma lasi sa ratacesc si pe tine …. m-ajuti sa te gasesc. Sa te regasesc acolo unde te-am lasat de multe ori abandonat si chiar asa TU Doamne … tot m-ai iertat.

Tot timpul m-ai aparat de vrajmasi n-ai lasat sa fiu atacat ca eu sa pot sa cresc pe Tine Doamne sa te slavesc, mesajul tau in lume sa aduc si suflete sa alin cu glasul TAU Divin.

Maicuta mea Divina, Tu ceea ce m-ai vegheat si m-ai aparat, m-ai invatat si mi-ai aratat, Tu cea ce sufletul mi-ai alinat. Te vad, te simt pot sa te ating. Maicuta in gradina Ta tine inima mea, in gradina unde ingerii vegheaza pe mine sa ma tina treaza. Multumesc Maicuta mea ca mi-ai dat dragostea Ta iar cu mangaierea Ta aduci pacea in inima mea.

Doamne trezeste in sufletul meu cuvantul tau, trezeste in mine Lumina Divina, Lumina Ta creatoare ce se trage din divinul soare. Soarele Divin de Lumina plin ce vine sa-ncalzeasca patima sufleteasca si asa sa aline suflete si inimi, sufletele sa le-ntoarca intru Tine Doamne... si sa le creasca in gradina ingereasca.

Vino in casa mea ! Te astept cu un ceai curat de Domnul Binecuvantat. Preparat in ceainic sfant in al ingerilor cant.
Fii Binevenit ! Ceaiul tau este servit insusi Maica Ta l-a pregatit tie ca sa-ti dea din dragostea sa. Primeste acest dar de la ea si de la Dumnezeu si poarta-l mereu in sufletul tau si fi mereu senin si de lumina plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu