Din sufletul LUI Divin pentru Sufletul ce a creat!

Doamne Tu langa mine esti  , niciodata nu ma parasesti. Cu Duhul sfinteniei ma impresori si-n Fiinta-mi il strecori. Sufletul meu te cheama zi de zi tot mai aproape sa vii. Binecuvantarea Ta e toata hrana din viata mea. Multumesc Doamne pentru ziua noua ce mi-ai dat si iarasi Paradisul Tau mi-ai aratat.

Cand Gabriel Arhanghelul a vestit Domnul ne-a daruit Pruncul Lui minunat din Duh Sfant creat ce cand in lume s-a nascut viata noua a inceput. Isuse in lume ai venit si pe noi ne-ai mantuit. Daruri divine ne-ai adus pana ce ai apus. Ai apus si ai rasarit, cu Lumina Divina ne-ai imbracat, In iubirea nemarginita a Tatalui Nostru ne-ai adunat. Veselia in lume ai adus si de atunci n-a mai apus. Soarele Divin straluceste-n cer senin.

Adevarul – Unde-i Adevarul? Adevarul e in cer si pe pamant, Adevarul e in mine, e in tine e in noi toti si nicaieri!    

Suflet minunat de Dumnezeu incununat, Suflet Divin de lumina plin. Suflet de aur din stele ai lauri, lauri luminosi de la Domnul Dumnezeul Tau. Lauri de argint din cer veniti lin pe capul tau Dumnezeu i-a asezat.

Totul tine de intentie si imaginatie!

Doamneee!!! Unde esti?
Sunt pe Pamant si-n Cer sunt peste tot in eter. Sunt in sufletul Tau asculta glasul meu. Incearca doar sa crezi si ai sa ma auzi ce spun. Peste valuri peste culmi prin nori pe cai de stele … oriunde ai fi  tu … EU tot acolo sunt. Cauta-ma si ai sa ma gasesti in acelasi loc in care am fost mereu. In sufletul ce ti-am dat si care te face … MINUNAT.

Doamne in genunchi in fata Ta ma-nchin si din inima-mi catre Tine strig.
Tatal Meu ce esti mereu in sufletul meu. In fata Ta in inima mea ma caiesc si-ti cer Doamne ajuta-ma sa ma mantuiesc. Din nestiinta ori din necuviinta, gresala ce am facut…iart-o Doamne cu sufletul te rog acum. Tie Doamne iti marturisesc ca multe au fost vremi cand te-am uitat si nu te-am ascultat. Iarta-ma Tatal meu PreaBun din suflet eu te rog acum si ajuta-ma sa fiu curat asa cum tu m-ai lasat cand de la Tine maica mea in brate m-a luat. Taticutul meu ceresc eu acum iti multumesc ca in fata Ta mi-ai ingaduit ca eu sa ma caiesc si gresala mea sa-ti marturisesc. Apara-ma Tatal meu de tot ce este rau si invata-ma calea Ta Ajuta-ma sa-nvat sa fac voia Ta.

Iubire Divina din Lumina lina, ce cu blandete m-ai imbracat si la cer m-ai ridicat la Tatal meu minunat…Tatal meu ce m-a creat. M-a creat cu suflul Lui si m-anzestrat cu darul Lui. Doamneee!!!! Tatal meu cel PreaInalt cum sa-ti multumesc nu stiu cid oar sa fiu un suflet viu si neintinat asa cum Tu m-ai creat.

AMIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu