Din casa Domnului


Doamne in casa Ta am intrat si Tu m-ai Binecuvantat. Sufletul mi-ai incununat cu stele. Stelele Sfintilor pe capul meu le-ai pus si-n Lumina Ta m-ai adus. Binecuvanteaza Doamne inima mea cu Darul cel Sfant din Inima Ta.
==
Nu fiti tristi…in Lumina mea ei au venit si de aici de sus pe voi cei de pe pamant va vegheaza. Iubirea lor e vesnica. Ei m-au cunoscut si tare ar vrea sa stiti sa cautati ca si voi sa ma gasiti. Bucurati-va pentru ei caci sunt in cer ca in Tatal ceresc ei s-au intors. Nici un suflet nu moare el doar se naste creste si se-ntoarce. Se-ntoarce la locul sau in sufletul meu Tatal Tau . Nemarginita e bucuria lor, infinita e iubirea lor caci n-au fost uitati caci va amintiti si ii cinstiti. Pe cat de nemarginita le este bucuria pea tat de trista le este vesnicia caci voi ati uitat de Tatal ce v-a creat. Fiti demni de iubirea si de nemurirea lor.
==
Voi ingeri minunati trupul veniti de-mi curatati, inima mi-o imbunati. Umpleti viata mea cu iubirea Sa. Ajutati-ma sa cresc la Tatal meu sa-ndraznesc sa ma intorc cu tot sufletul meu, suflet ce in dar mi l-a dat cand m-a Binecuvantat in lume sa vin sa vad tot ce-i divin.
==
Divin esti Tu, Divin e El, Divina e Ea, Divini sunt Ei, Divina sunt Eu,, Divin e TOT ce-I in jurul meu ca-I de la Dumnezeu. Dumnezeu cel minunat ce pe toti ne-a creat. Ne-a creat din gandul cu cuvantul sau. Pe titi ne-a creat si Binecuvantat cu inima Lui cu Suflarea Lui, Duh Sfant a pus in toata creatia Lui.
==
Tatal meu, Mama mea in grija voastra sufletul meu il las … sa-l Binecuvantati. Sufletul meu va rog sa-l ajutati si inima s-o imbunati, sentimentele negre din inima-mi …ajutati-ma in iubirea divina sa le sting.
Umila vin in fata Ta sa te rog sa ierti gresala mea . Tu esti tatal minunat ce lumea a creat.  
==
De vii cu frica spre sufletul meu Te indoiesti de ce-i al tau. Aici totul e curat si luminat. Teama si frica eu nu ti-am dat, cid oar iubire si lumina. Din mine eu am rupt sip e tine te-am facut. Suferinta n-a existat cid oar bucuria a stat. Vino senin de lumina sa fii plin. Vino la mine sufletul meu. Tu esti sufletul meu asa cum eu sunt sufletul tau. 
Semnat : Dumnezeu
==
Tatal, Maica si fiul cel creat din Duh Divin ce-n lume a adus cerul senin…
==
Intre voi de ce va judecati? Ati uitat de unde sunteti creati? De Duhul meu ati fost Binecuvantati.Toti unul sunteti. De mai judecati… voi sufletul meu il judecati. Voi cei de mine creati pe Tatal vostu il judecati, pe cel ce va iubeste si va creste. Eu Tatal vostru ceresc pe voi toti va iubesc…cu ce am gresit fata de voi toti … fii mei?
==
Minunat este altarul Tau multumesc ca mi-ai dat cuvantul Tau. Multumesc ca m-ai Binecuvantat si-n altarul Tau m-ai luat. Multumesc Doamne ca prin Duhul Tau m-ai sfintit. Ca sufletul meu mi-ai vindecat, ca durerea trupului mi-ai alinat. Pe tine Tatal meu te slavesc mereu.
==
In lume s-au scufundat sip e tine te-au uitat, au uitat ca toate Tu le-ai adus si toate sunt de Sus. Ajuta-i pe toti din jurul meu sa creasca in Duhul Tau.
==
Multumesc Doamne pentru viata ce mi-ai dat si m-ai binecuvantat…
==
Doamne mare ti-e durerea pe cat de mare ti-e puterea. Iarta-I Doamne caci inca dorm, iar cand se vor trezi te vor regasi…
==
De ce te uiti urat la mine? Priveste divinul din mine… Lumina mea e calea ta catre cer calea si gandul tau catre cuvantul meu.
==
Doamne prin gandul meu ajuta-ma sa gasesc raspunsul tau.
==
Miracolul iubirii, miracolul fericirii, miracolul vietii… Tu esti Doamne Iubirea din noi, iubirea divina de lumina plina.
Dorinta lui Dumnezeu e ca toti sa ne intoarcem in sanul sau…
==
Dumnezeul meu! Tatucul meu in genunchi in fata Ta ma sting. Ia-mi Doamne sufletul meu inapoi in sanul Tau. Pastreaza-l Doamne minunat asa cum Tu l-ai creat. Pe cei ce stiu si pe cei ce nu stiu, tristi nu-i lasa sa fie caci eu acasa am plecat. La tine Tatal meu ma intorc si eu si da-mi Doamne lumina si siubirea ta divina ca de aici de sus pe cei de jos sa-i veghez si pe drumul tau sa-i asez. Multumesc Doamne pentru viata minunata ce am avut si acum m-ai luat in sanul tau bun.
==
Tatal meu ceresc in tine ma mantuiesc, din tine am plecat si-n tine revin de Tine mi-e sufletul plin. Bucuros si frumos e drumul meu spre sanul Tau. 

==

Adevarata sfintenie e printre oameni sa traiesti pe toti sa-i iubesti de-s buni sau de sunt rai, tot oameni sunt si ei. Pe oameni sa-i ajuti atat cat vor ei si cer. Doar asa pot sa sper ca toti vor reveni la cer.