Din cer venite pentru oameni sosite

Din inima Ta m-ai adapat , cu iubirea m-ai incununat, cu mangaierea Ta m-ai Binecuvantat, cu cuvantul Tau m-ai alinat, Cu privirea Ta Lumina mi-ai aratat. Lumina din Tine e Lumina din mine, Iubirea din Tine e iubirea din mine, Cuvantul Tau e cuantul meu, Voia Ta e viata mea.  In voia Ta ma lsa Doamne, arata-mi Bucuria Ta, arata-mi inima Ta si Calea Ta. Darul Tau divin in inima mea sa-l tin.
Doamne tu esti in sufletul meu, inima mea o deschide Calea catre Tine o o lumineaza printre raspunsuri ma ghideaza. Starea ta e starea mea, Voia ta e voia mea. Ajuta-ma Doamne sa primesc raspunsul corect la intrebarea mea oricare ar fi voia Ta este voia mea. Multumesc Doamne pentru lucrul ce mi ai dat.
Mesaj pentru tine

Sufletul tau e divin Nu-l mai tine-n chin lasa-l liber si senin asa cum ti l-am dat deschide ochii si priveste in jurul tau... Esti special. Eu sunt inauntrul tau. Inchide ochii cheama-ma si ai sa ma vezi.   

Suflet curat din cer Binecuvantat, Eu in lume te-am lasat minuni sa aduni pe oameni sa-i intorci acasa sa-i aduci. in casa din Cer in palatul Meu adu-mi inapoi ce am creat tu suflet curat.