Doamne te rog ma iarta...





Doamne!  
Iarta-ma caci am gresit,
De Tine n-am ascultat si-n cuvantul tau n-am stat. 
In intuneric m-am afundat si prada grijilor m-am lasat, 
Dezamagiri am simtit si ura-n inima am avut, 
Frica m-a acuprins,  
Speranta n-am stiut unde sa caut 
Si nemarginita imi era disperarea. 
Cu capul plecat la Tine vin acum 
Si din sufletu-mi cel negru 
Pe Tine Tata Ceresc te rog ajuta-ma sa cresc. 
Doamne cu Lumina Ta aprinde in mine 
Scanteia mea, 
Cu iubirea-ti nemarginita-mi cuprinde inima, 
Cu iertarea ce sa fac, 
Cu speranta cum sa merg 
Intelepciunea cum sa folosesc 
Si in intelegere sa traiesc. 
Doamne arata-mi calea Ta te rog, 
In gandul meu pune cuvantul tau, 
Lumineaza-mi Doamne drumul pe care sa merg . 
Tatal meu ceresc 
Iti multumesc 
Caci ruga mea mereu asculti 
Si-n fiecare clipa  ma ajuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu