Doamne!!!! Lasa-ma sa mai stau te rog...


Doamneeee...Dumnezeul meu vino in sufletul meu. Pe Tine Doamne Tatal meu ceresc, cu inchinaciune te rog Doamne Iarta-ma de gresala ce am facut de am stiut ori nu ce am facut. Ajuta-ma Doamne sa ma caiesc si alta data sa nu mai gresesc. Amarul greselii mele a sufletului meu scanteie e gata sa o stinga. Inca nu-s gata Doamne de aici sa plec, in al Tau paradis pamantesc lasa-ma Doamne sa mai petrec. Mai lasa-ma Doamne sa mai stau toata lectia sa-mi iau. Mai lasa-ma Doamne sa mai traiesc in paradisul Tau pamantesc. Da-mi Doamne grija Ta, imbracama-n iubirea ta si cu iertarea ma-nzestreaza. Ajuta-ma Doamne sufletul sa-mi mantuiesc si de a mea gresala sa ma caiesc. Da-mi Doamne intelegerea si intelepciunea drept calauza sa-mi fie pe drumul spre vesnicie.
Multumesc Doamne de grija ta pentru mine particica Ta.