Doamne iti multumesc!



Doamne iti multumesc ca pe Fiul Tau ne-ai daruit. Prin El Calea ne-ai aratat, Adevarul ne-ai insuflat, Viata ne-ai dat. Frumusetea si iubirea, iertarea si mantuirea in maini si-n suflete ne-ai pus, iar noi trebuie doar sa vrem sa-jungem la Tine sus. De noi nimic n-ai ascuns ci pe Bunul Isis l-ai adus iar El noua ne-a spus...”Eu sunt Calea, Adevarul si Viata” Doamne iarta-ne noua gresala caci ochi sa vedem n-am avut, adevarul n-am ascultat si viata n-am urmat, ca pe Tine Doamne in seama nu te-am luat. Cu inchinaciune pe Tine Tatal ceresc te rog ma iarta si pune in a mea fiinta iubirea-ti Divina si credinta, din intelepciunea-ti fa-mi cununa intelegerea sa-mi fie calauza pe Tine Doamne sa te regasesc si in veci sa te slujesc cu sufletul meu. Doamne iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat si m-ai invatat.