De la mine pentru VOI

==
Vorba buna in dar mi-ai dat numai buna de alinat si vindecat sufletele triste. Calea lor sa le-o arati catre Domnul sa-i indrepti. Cand inveti sa primesti numai atunci poti sa-ntelegi.
==

Peste tot în jur totul e fără cusur. E aşa cum a fost făcut încă de la început. Cel ce a creat cu cel ce a fost creat Tot una sunt. Divinul din cer cu Sublimul din eter pe OM l-au făcut. Cu apă a fost spălat şi de Duh Binecuvântat.
==
Soarele din cer veghează la noi prin eter. Soarele Divin veghează din cerul senin. Şi de este innorat Soarele nu e supărat. EL tot veghează la noi să fim încalziţi şi în veci iubiţi.
==
Când pe Tine te-am văzut durerea a dispărut. Eu alinare te-am rugat Tu mântuirea mi-ai arătat şi cu căldura Ta m-ai Binecuvântat. Mulţumesc Doamne şi Ţie mă-nchin pe Tine te iubesc şi în veci pe Tine te slăvesc.
==
EL nu e în nici un fel ... e doar EL
==
Omul nu e în nici un fel ... e doar OM
==
Sa cinsteşti ceea ce primeşti
==
Pune Doamne în gândul meu răspunsul Tău.
==

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu