Ingerul Meu



Ingerul meu minunat ce prin Tine Domnul m-a Binecuvantat langa mine stai si ajuta-ma sa cresc glasul Domnului sa graiesc si m-ajuta sa fiu cerul senin pentru Soarele Divin ce pe toti ne vegheaza si ne tine fiinta treaza.  Ingerasul meu minunat ce in dar Domnul mi te-a dat iti multumesc si te iubesc ca langa mine stai si slove dulci imi dai, slove de suflet slove vii pentru ai Domnului copii.  Copii minunati ce din cer sunt lasati ai pamantului lumina divina ce pe oameni ii alina caci de moarte le e frica si nu stiu ca de fapt se ridica. Multumesc inger minunat ce Domnul nostru mi te-a dat.  Doamne Dumnezeul meu iti multumesc pentru ingerul meu ce-mi aduce si pune in gandul meu cuvantul Tau Divin de Lumina plin.  Cuvantul curat de intelepciunea Ta purtat, Doamne in veci Te slavesc si cu sufletu-mi Te maresc.